2 Σεπτεμβρίου 2006

κόψτε τα... κάψτε τα... ρημάξτε τα...



για να αποδείξουμε για ακόμη μια φορά πως είμαστε το χειρότερο είδος εν ζωή... το χειρότερο είδος που πάτησε το πόδι του πάνω στη γη... το χειρότερο είδος που διαθέτει κάτι που άλλα είδη δεν διαθέτουν... εγωϊσμό... αγνό, καταστροφικό, αυτοκαταστροφικό, βλακώδες εγωϊσμό... ναι... κι εγώ συμπεριλαμβάνομαι... κι εγώ που έχω παροπλίσει τον εαυτό μου ως πολίτη με δικαιώματα και υποχρεώσεις και είμαι πια απλός θεατής... κι εγώ που κάθομαι και γράφω και φωτογραφίζω... πονώντας ναι... αλλά με αδράνεια... ένας θεατής κι εγώ της εκσυχγρονιστικής "αναπτυξιακής" καταστροφής των πάντων...

8 Comments:

ο Blogger Reflex ειπε...

Oh pity :( a cut tree.

(my pic was taken on the car by night, a road shot :) )

3 Σεπ 2006, 1:33:00 π.μ.  
ο Blogger George Sou ειπε...

Και τι καλά που τα καταφέρνουμε...

3 Σεπ 2006, 8:49:00 μ.μ.  
ο Blogger P ειπε...

how many years? have you counted the trunk rings?

3 Σεπ 2006, 8:56:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

mademoiselle p... welcome back :)

g help me... τα καταφέρνουμε πράγματι μια χαρά... είτε εμείς είτε η αδράνειά μας...

3 Σεπ 2006, 10:46:00 μ.μ.  
ο Blogger Reflex ειπε...

Oh, the text is a bit sad, there are sometimes periods like that...But they will pass, I have to make them pass. :)

4 Σεπ 2006, 7:09:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

ok... now i understand... and very well i must say... :)

4 Σεπ 2006, 8:50:00 μ.μ.  
ο Blogger Reflex ειπε...

Oh, do you? :O

5 Σεπ 2006, 10:23:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

yes... are you suprised? :)

7 Σεπ 2006, 10:18:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker