5 Μαΐου 2007

light my day...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

4 Comments:

ο Blogger iris ειπε...

Θυμάμαι τόσο έντονα εκείνη την ημέρα ! Απόγευμα του αυγούστου, το τέλος μίας αποπνικτικά ζεστής ημέρας. Και μπορεί το σκοτάδι να κέρδιζε σιγά σιγά τον ήλιο αλλά η ζέστη και η ανυπόφορη υγρασία δεν παρέδιδαν τα όπλα.
Το μπαλκόνι μου έβγαζε κατευθείαν στο δρόμο και πολλά δειλινά καθόμουν εκεί καπνίζοντας και παρατηρώντας στο μισοσκόταδο τους ασπρόμαυρους ανθρώπους να περνάνε. Τους έβλεπα και τους ένιωθα οικείους, έτσι ασπρόμαυρη που ήταν κι η δική μου η ζωή.

Μα εκείνο το απόγευμα ήταν διαφορετικό. Γιατί μέσα από το πλήθος ξεπρόβαλε μία κοπέλα γύρω στα 25, με μακριά μαύρα μαλλιά, ψηλόλιγνη, αεράτη μέσα στο άσπρο της φόρεμα. Κρατούσε στα χέρια της ένα μεγάλο μπουκέτο με άσπρες μαργαρίτες. Αλλά δεν ήταν καθόλου ασπρόμαυρη γιατί... δεν ξέρω... ίσως να ήταν κόλπο του μυαλού μου ... ίσως να ήταν η φαντασία μου αλλά ... να, μου φάνηκε πως ...
ήταν πλημμυρισμένη με ΦΩΣ !

Και αυτή η κοπέλα μου φάνηκε πιο οικεία από όλους τους άλλους. Ήταν ο πραγματικός μου εαυτός. Ήταν η κοιμισμένη μου δύναμη και οι ξεχασμένες μου επιθυμίες. Δεν της μίλησα αλλά κάτι μου λέει πως κατάλαβε πως από τη στιγμή που την είδα πλημμύρισε με φως και η δική μου η καρδιά !

5 Μαΐ 2007, 10:34:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

πολύ όμορφο... :)

6 Μαΐ 2007, 12:25:00 π.μ.  
ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

Hé Stella there is a mental connection between us, this is a great shot and brother of mine !!
:-) :-)

6 Μαΐ 2007, 1:55:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

zebigleb... yes there is... :)

10 Μαΐ 2007, 6:46:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker