9 Νοεμβρίου 2008

στροβιλίζοντας...

Image Hosted by ImageShack.us
By gaidaras

... τις σκέψεις μου νιώθω ένα μεθυστικό vertigo... και τότε... μόνο τότε μπορώ να ξεκινήσω το ταξίδι... ένα ταξίδι στα κατάβαθα της αμφισβήτησής μου... αυτός ο ορίζοντας δεν είναι αληθινός... τίποτα δεν φαίνεται όπως πριν... καμιά σκέψη μου δεν είναι οικεία πια... κι εγώ με αξιοζήλευτη στερεότητα τις αμφισβητώ ξανά και ξανά... έτσι περιδίνητες βρίσκονται στο έλεος μου... μόνο εγώ μπορώ να σταματήσω τον ξέφρενο στροβιλισμό... η μέθη όμως της αμφισβήτησής τους με γοητεύει... ο χαμένος ορίζοντας με συναρπάζει... όλα πλέον είναι πιθανά... όλα δείχνουν ενδεχόμενα...

6 Comments:

ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

καπως ετσι χανομαστε ολοι, αλλοι στροβιλιζονται πιο γρηγορα, αλλοι βγαινουν εκτος πορειας και αλλοι καμια φορα κουραζονται και σταματουν.
εχεις δικιο ομως...ειναι τοσο γοητευτικο να διατηρει κανεις μιαν ελπιδα (πιθανοτητα)...

11 Νοε 2008, 11:44:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Ευχαριστώ που πέρασες exofthalmi :)

11 Νοε 2008, 10:36:00 μ.μ.  
ο Blogger Andrea ειπε...

Great Light Effect!

12 Νοε 2008, 11:02:00 μ.μ.  
ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

λες: ''μόνο εγώ μπορώ να σταματήσω τον ξέφρενο στροβιλισμό''....
υποθετω οτι απο καπου ξεκιναμε ολοι μας να βαζουμε φρενο, εαν το θελουμε φυσικα...

με απασχολει το πως!?!?!

13 Νοε 2008, 10:43:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

exofthalmi το "πως" μας το υπαγορεύει το ένστικτό μας... απλά το "θέλω" μας πρέπει να είναι δυνατό... :)

17 Νοε 2008, 8:10:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Thank you andrea! :)

17 Νοε 2008, 8:10:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker