8 Δεκεμβρίου 2008

Ζήτω το παιχνίδι...

Image Hosted by ImageShack.us
By gaidaras

6 Comments:

ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

:((
Στο ονομα της δημοκρατιας γινονται τα χειροτερα εγκληματα...
Ενα παιδι δολοφονηθηκε και αντι αυτου χιλιαδες πολιτες καταστραφηκαν οικονομικα και ηθικα...
Περιουσιες δημοσιες και μη καταστραφηκαν..
Ντρεπομαι που εχω συμπολιτες σαν και εσας...

9 Δεκ 2008, 2:22:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Εγώ πάλι μικρέ, και δεν θα σου αρέσει αυτό που θα πω, ντρέπομαι που είμαι ελληνίδα.
Όλο αυτό που γίνεται είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Και θα χειροτερέψει να είσαι σίγουρος. Για ποιες περιουσίες και ηθικά μου λες? Ούτε περιουσίες υπάρχουν, παρά μόνον των πολυεθνικών στις οποίες καταλήγει όλο το χρήμα, ούτε ηθικά. Αυτά έχουν "καεί" εδώ και πολλά χρόνια. Ντρέπομαι που είμαι ελληνίδα γιατί ΕΜΕΙΣ είμαστε οι υπεύθυνοι. Αυτή είναι η αλήθεια. ΕΜΕΙΣ. Δεν θα κάτσω να σου εξηγήσω το γιατί όπως δεν θα καθόμουνα να το εξηγήσω σε κανέναν. Η έξοδος απ' το τέλμα και η ανάταση αυτού του λαού απαιτεί την συνειδητοποίηση ΟΛΩΝ. Ακόμα κι αυτών που καίγονται. Έχουν κι αυτοί μερίδιο ευθύνης. Δεν κάναμε τίποτα για να αλλάξουμε θετικά τα πράγματα γύρω μας. Οι αφορισμοί και οι κριτικές είναι εύκολες. Το δύσκολο είναι να κάνει κάποιος τη διαφορά γύρω του.
Νοικοκυραίοι, κατέχοντες και βολεμένοι πρέπει όλοι να αρχίσουν να αναθεωρούν και να κατανοήσουν πως δεν μπορεί να είναι κανείς καλά αν γύρω του υπάρχει φτώχεια, πόνος, μιζέρια και απόγνωση. Στοιχεία που χαρακτηρίζουν την σύγχρονη ελληνική κοινωνία.
Μπορώ επίσης να σου πω πως η πληροφόρηση των καναλιών και γενικά των ΜΜΕ δεν είναι ότι πιο έγκυρο. Επίσης μέσα στους κόλπους των διαδηλωτών προσχωρούν πάντα, κατά την πάγια τακτική της εξουσίας, εντολοδόχοι οι οποίοι θέλουν να πλήξουν οποιοδήποτε αγώνα του απλού κόσμου για κάτι καλύτερο.
Γι αυτό μην ντρέπεσαι για μας. Να ντρέπεσαι για ΜΑΣ.

9 Δεκ 2008, 4:43:00 μ.μ.  
ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

Ουτε ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας ουτε βαζω στα σκουπιδια την ιστορια του τοπου μου και τα ιδανικα μου επειδη μια ομαδα ανθρωπων ειναι ανεγκεφαλοι!
Μη μου λες οτι δεν υπαρχουν περιουσιες παραμονο πολυεθνικες γιατι τα παιρνω!!!Πεστο στον πατερα μου αυτο που σπουδαζει 3 παιδια!Πεστο στην περιπτερου που εχει αναπηρο παιδακι και το συντηρει με νυχια και δοντια και πεστο και σε οποιον βγαζει το μεροκαματο στο μαγαζακι του που τωρα ειναι καμενο!
Ηθικη υπαρχει! Οποιος εχει διαλεξει να την καψει ειναι αξιος της τυχης του!Ηθικη δεν εχει αυτος που τα καιει και καλα για αντιποινα!Λες και θα φερει τον Αλεξη πισω!!!!

Η έξοδος απ' το τέλμα απαιτει επισης και την καταστροφη της περιουσιας μου????Και αν δεν ειμαι συνειδητοποιημενος πρεπει να καω?Ετσι φτιαχνονται τα πραγματα?Αντι τα προβατα που τωρα πανε να ξυπνησουν να βγουν στους δρομους να φωναξουν καθονται και καινε!Δεν υπαρχει ενδιαμεσο σταδιο.. απο την μια προβατα απο την αλλη κατευθειαν χαος!Και μη μου πεις οτι δεν φταινε αυτοι που φωναζουν!Εχεις παει και εχω παει σε πορεια και ξερω τι και πως!
Οποιος θελει να προφυλαξει πορειες μπορει να το κανει!
ΓΜΤ δεν μπορω να ακουω τετοια κοληματα!Σαν να λεμε εχεις εσυ και δεν εχω εγω?ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ!Αν δεν μπορω να σου παρω δεν θα τα εχεις!Αντι να πουμε εχω και δεν εχεις? θα σου δοσω!...
Ντρεπομαι και για τον εαυτο μου!Ντρεπομαι που δεν εχω μπορεσει να κανω την αλλαγη στον τοπο μου.. η να βοηθησω τουλαχιστον.Αλλα ξενη περιουσια δεν εχω αγγιξει στη ζωη μου!Τα χερια μου και το κουτελο μου τα εχω καθαρα!
Κανεις δεν ειναι απολυτα σωστος και ολοι προσπαθουμε να κανουμε το καλυτερο...Ο τροπος διαφερει ομως...

9 Δεκ 2008, 7:55:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Η ιστορία ενός λαού δεν σημαίνει τίποτα αν το παρόν του είναι μια συνεχής διάψευσή της. Ένδοξη ή όχι η αρχαιότητα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είμαστε σήμερα. Δυστυχώς.
Ο πατέρας σου σπουδάζει τρία παιδιά. Τελεία.
Δεν είπα ότι κάνουν καλά και τα καίνε και τα σπάνε. Με εκπλήσσει που ήρθες να εκτονωθείς στο μπλογκ αυτό!!! Είπα πως ότι γίνεται είναι φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Το χάος είναι η φυσική εξέλιξη της κατάντιας μας. Αν δεν έχεις καταλάβει σε τι χώρα ζεις ΑΥΤΟ ακριβώς είναι το πρόβλημα.
Να πω ασφαλώς στην περιπτερού... να της πω πως πληρώνει τέτοιους φόρους που το ανάπηρο παιδάκι της θα έπρεπε να χαίρει της καλύτερης φροντίδας αυτού κράτους, το οποίο συντηρεί σκύβοντας το κεφάλι. Αντ' αυτού το κράτος αυτό την φτύνει και φτύνει και το παιδί της. Κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε λεπτό. Όπως μας φτύνει όλους.
Η περιουσία του καθενός είναι και θα έπρεπε να είναι η παιδεία του. Αυτή κανείς δεν μπορεί να σου την πάρει. Όσο για τα υλικά. Όχι κανείς δεν θα σου πάρει την περιουσία σου. Αλλά κάποια στιγμή θα ξεσπάσει πάνω σου γιατί ο αδικημένος μπορεί να αδικήσει. Το θύμα μπορεί να γίνει θύτης.
Είσαι σίγουρος για το ποιος κάνει τις καταστροφές? Ποιος τις υποκινεί? Εγώ όχι.

9 Δεκ 2008, 8:21:00 μ.μ.  
ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

Συγνωμη για την καθυστεριση στο θεμα...(εδινα μαθημα- το πεεεερασααααα χεχε)
Ζηταω συγνωμη για τα νευρα αλλα αν ξερεις οτι στα 200 μετρα απο τους γονεις σου εχει μολοτοφ και κυνηγητο ,οι οποιοι παρεπιπτοντως ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ απο το καρατος να ειναι πισω απο μια τζαμαρια και τιποτα αλλο, και πολυ περισοοτερο αν εσυ δεν μπορεις α κανεις τιποτα για να βοηθησεις δεν εχεις την απαραιτητη ψυχραιμια...

Ειναι λογικο ο Ελληνας να χει μπουχτισει με τοοοσα που τραβαει απο τους διαφορους πολιτικους.Με ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ εξαιρεσεις του ρουφανε κυριολεκτικα το μεδουλι...Αλλα δεν βγαινεις να καψεις την περιουσια του συμπολιτη σου.Να βγεις να φωναξεις οχι απλα πρεπει, αλλα επιβαλεται.Θα φας ξυλο και αυτο δεδομενο.Αν φτασει η κατασταση στο απροχωρητο δειρε αυτους που σε βαρανε οχι τον κοσμο...
Δεν ειναι δικαιολογια οτι καποτε θα συνεβαινε το χαος που τα σπανε...
Το θυμα σιγουρα θα γινει θυτης .. παραμενει ομως η οποια πραξη του σαν θυτης κατακριτεα...Δεν ξερω ποιος υποκινει τις καταστροφες.Σιγουρα ειναι απο πισω πολιτικα συμφεροντα τωρα ποιος και γιατι δεν μπορω να ξερω αλλα αν βλεπεις οτι ο ενας λεει οτι ο αστυνομικος ηταν "πρασινος" ο αλλος οτι εχει λειτουργησει πολυ σωστα ο κρατικος μηχανισμος ο αλλος γλυφει τα πιτσιρικια και τους ταραξιες με χιλιες δυο βλακειες οι κουμουνιστες κτλ δειχνουν στα πιτσιρικια πως να σπανε κοφτερες πετρες και να φτιαχνουν μολοτοφ και αλλα ομορφα πραγματα... μενει κατι να πεις?Αηδια απλα σου ερχεται...
Ειμαι καρακαταυπερ να βγουμε στους δρομους να φωναξουμε ΟΛΟΙ και ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για να αλλαξει κατι στον το πο μου... αυτο που μου την σπαει τρελα ειναι οτι ακομα και τοτε που φαινεται η παραμικρη σπιθα στο ματι που σημαινει οτι ξυπνησαμε μας εκμεταλευονται ακομα και αυτη την σπιθα ,τους ακουμε αφηνουμε να αμαυρωσουν οτι αγωνα εχουμε κατι γι αυτηνκαι παλι στα ιδια ειμαστε...
Σορυ και παλι. μακιαααα

12 Δεκ 2008, 2:16:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

:)

12 Δεκ 2008, 2:19:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker