19 Φεβρουαρίου 2009

είδα σήμερα τον πατέρα...

Image Hosted by ImageShack.us
By gaidaras



... καθόταν στην στέγη ενός σπιτιού και κοιτούσε πέρα, μακριά... τον πλησίασα αλλά δεν σάλεψε... του ψιθύρησα αλλά δεν απάντησε... στο βλέμμα του υπήρχε πίκρα... για όσα δεν πρόλαβε... υπήρχε χαρά για όσα δεν πρόλαβε... σιγοτραγουδούσε μια γλυκιά μελωδία με το βλέμμα πάντα καρφωμένο πέρα, μακριά... έκανα να φύγω με θλίψη που δεν ένιωθε την παρουσία μου... και τότε μου είπε... "μην είσαι λυπημένη... πάντα θα 'μαι δω για σένα... περιμένω τη στιγμή που θ' ανταμώσουμε... κι είναι κοντά... πολύ κοντά... μην υποφέρεις είμαστε δεμένοι εσύ κι εγώ... μην λυπάσαι που δεν σ' αγκαλιάζω... τα χέρια μου γίνανε φτερά... μην λυπάσαι που δεν σου μιλώ... οι λέξεις μου γίναν μελωδίες... μην λυπάσαι που δεν σε φιλώ... η αγάπη μου έγινε ουρανός"

4 Comments:

ο Blogger SUN W KNIGHT ειπε...

Θλίψη γιά την απουσία... όμως αυτοί που αγαπάμε ζούν γιά πάντα στη μνήμη μας...

22 Φεβ 2009, 12:25:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

... και το κενό στην ψυχή μας...

22 Φεβ 2009, 12:43:00 π.μ.  
ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

Nice, alone and beautiful
Nice picture my friend

Big kisses !

23 Φεβ 2009, 5:33:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Thank you my friend! :)

24 Φεβ 2009, 10:12:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker