12 Οκτωβρίου 2009

και οι ζωές συνεχίζονται......

Image Hosted by ImageShack.us
By gaidara

4 Comments:

ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Κατά λάθος έσβησα τα σχόλιά σας στο moderation... συγνώμη!

Meropi σ' ευχαριστώ πολύ!

Γιώργο δεν χρειάζεται ανάκριση... ομολογώ! :P Η αχαλίνωτη φαντασία μου σε συνδυασμό με την ματιά μου στα πράγματα έχουν σαν αποτέλεσμα αυτές τις φωτό. Τεχνικά δεν έχω κάποιες ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στη φωτογραφία (κακό αυτό) αλλά βοηθάει ίσως η τάση που είχα κάποτε στη ζωγραφική και γενικά στην δημιουργία. Δεν σταματάω στην φωτό που τραβάω αλλά με την επεξεργασία την πάω παραπέρα... για κάποιους δεν είναι φωτογραφία αυτό... για μένα είναι αυτό που μου αρέσει να κάνω... :)

12 Οκτ 2009, 11:10:00 μ.μ.  
ο Blogger haris ειπε...

Πλέον είσαι έτοιμη να σου προσφέρω το κορμί μου για φωτογράφιση.

13 Οκτ 2009, 3:31:00 π.μ.  
ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

http://ore-ti-me-les.blogspot.com/2009/10/blog-post_12.html

Μη ξεχνιέσαι. Nα κανονίσουμε για την αμοιβή μου. :):)

13 Οκτ 2009, 8:33:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

haris... πίστεψέ με... το μυαλό σου μ'ενδιαφέρει περισσότερο... από ψυχιατρικής πλευράς ;)

Φοράδα σ' ευχαριστώ για την αναφορά... δύο δεμάτια σανό καλά είναι? :D

13 Οκτ 2009, 5:41:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker