8 Ιουλίου 2006

μικρή απουσία


...καλή μου γαϊδουρίτσα...φεύγω για μερικές μερούλες... βλέπεις εμείς οι άνθρωποι χρειαζόμαστε μια μικρή ανάπαυλα που και που για να μπορούμε να συνεχίζουμε με κουράγιο και δύναμη... θα σε σκέφτομαι συνέχεια... και όταν μπορώ θα σε επισκέπτομαι για να βλέπω τι κάνεις... βλέπεις... μου έκανες παρέα στις πιο μοναχικές μου στιγμές... είσαι ένα κομμάτι μου... μια φίλη!

...ναι ξέρω... θες να σου φέρω βότσαλα πάλι ... με μεγάλη μου χαρά γαϊδουρίτσα μου...αφού το ξέρεις πόσο μου αρέσει να ψάχνω για όμορφες πετρούλες... πόσο με χαλαρώνει η αναζήτηση αυτή... είναι πιο γλυκιά αυτή η αναζήτηση... θα τα πούμε σε μερικές μερούλες... φιλιά!!!

8 Comments:

ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

I would like very much to be an artist... but i didn't make enough efforts... painting is my favorite...

Merci beau coup zebi... my blog is at good hands :-)... au revoir!!!!

8 Ιουλ 2006, 12:37:00 μ.μ.  
ο Blogger Πυρφορος ειπε...

κοιτα να δεις που ενα blog μπορει να ειναι και σε χερια και οι servers ρε παιδια ανεργοι θα μεινουν;Αντε καλα να περασεις μουλαα εε σορυ γαιδαρα

8 Ιουλ 2006, 2:43:00 μ.μ.  
ο Blogger Uncle Aris ειπε...

Ma kala autes tis fwtografies pou tis briskeis???

9 Ιουλ 2006, 10:29:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Xexe... mustika tou epaggelmatos theie! :P
Zebigleb everything looks all right... you 're making excellent job!!! :)
Mikreeeeeee... polla les! :P

10 Ιουλ 2006, 9:01:00 μ.μ.  
ο Blogger Πυρφορος ειπε...

μουαχαχαχαα και που να δεις τι εχω σκοπο!Θειο θειο ξεγω γω που τις βρισκει τι μου δινεις να πω?

10 Ιουλ 2006, 10:58:00 μ.μ.  
ο Blogger Uncle Aris ειπε...

Ashmwne ashmwne e? Kala... Loipon sou exw plhrofories gia to pou 8a pas an ta3idepseis kammia fora sthn Barkelwnh. Sou kanei? :D

10 Ιουλ 2006, 11:46:00 μ.μ.  
ο Blogger Πυρφορος ειπε...

Αμα παιζει και καμια φανελα Ρεαλ σου δινω και λινκ!

11 Ιουλ 2006, 12:16:00 π.μ.  
ο Blogger Uncle Aris ειπε...

A edw ta xalame. Barça kai Barça kai pali Barça. :D

11 Ιουλ 2006, 10:52:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker