17 Ιουλίου 2006

κρατάει χρόνια...

...αυτή η μανία... είναι ένα απ' τα εκκρεμή θέματα που πρέπει να ψάξω μέσα μου... να ψυχαναλύσω τον εαυτό μου... γιατί αυτή η μανία στο να συλλέγω πέτρες?... γιατί να αντί να κοιτάω το πόδι κοιτάω την πέτρα που πατάει πάνω της?... γιατί κοιτάω κεί που δεν κοιτάει κανείς άλλος?... δεν ξέρω... πάντως είναι ότι πιο αγαπημένο θέλω να κάνω στις διακοπές... το λατρεύω για την ακρίβεια... και όταν δεν μπορώ να πάρω όσες θα ήθελα μαζί μου... στενοχωριέμαι πραγματικά... πολύ... είμαι καλά γιατρέ?

5 Comments:

ο Blogger Uncle Aris ειπε...

Δεν είμαι γιατρός κι ούτε έχω το ίδιο πάθος με σένα για τις πέτρες, το μόνο που μου αρέσει είναι οι παραλίες με πέτρες αντί για άμμο.

17 Ιουλ 2006, 1:01:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Σωστός ο θειός! :)
...έχουν περισσότερο ενδιαφέρον... αν και για μένα είναι πολύ σοβαρότερη η κατάσταση... μπορεί να ψάχνω με τις ώρες... για μένα έχουν μεγάλη αξία... δεν ξέρω γιατί... θα το ψάξω όμως γιατί μπορεί να είναι κάτι σοβαρό :P

17 Ιουλ 2006, 1:06:00 π.μ.  
ο Blogger Uncle Aris ειπε...

Καμμιά φορά όντως είναι όμορφο να σπαταλάς τον χρόνο σου με παρέα για το ποιός θα βρεί την πιο παράξενη πέτρα ή το ποιός θ ακάνει τα περισσότερα ψαράκια στην θάλασσα. Πόσο μου έχουνε λείψει αυτά...

17 Ιουλ 2006, 2:02:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

εχμμμμ... θειέ... εδώ τώρα σε θέλω... αυτό είναι κάτι που θέλω να κάνω μόνη... ολομόναχη λέμε... για ώρες... χάσιμο...

17 Ιουλ 2006, 2:19:00 π.μ.  
ο Blogger Πυρφορος ειπε...

Εγω παντως καταλαβαινω..ειναι ο ιδιος λογος που εγω δεν βλεπω συσκευες αλλα κυκλωματα...Εκει δεν ειναι απλα ωρες....αν δε με σταματησει καποιος δεν σταματει μονο του..λολ

17 Ιουλ 2006, 3:33:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker