7 Σεπτεμβρίου 2007

παράλογοοοοοοοοοοο

... είμαι η μόνη σ' αυτή τη χώρα που θεωρεί αυτό το... το... πως το λένε να δεις... το ντιμπέιτ (δεν είχαμε στο χωριό μου)... μια θεατρική παράσταση?... απ' το πρωϊ απαντάω σε ερωτήσεις του τύπου... "σου άρεσε?", "ποιος σου άρεσε περισσότερο?", "σε επηρέασε?"... και ακούω δηλώσεις, γελοίες φυσικά του τύπου "α εμένα μου άρεσε ο ένας είχε ευφράδεια", "εμένα μου άρεσε ο άλλος ήταν πιο αυθόρμητος" "εμένα δεν μου άρεσε η μία γιατί έλεγε τα δικά της" ή "εμένα δεν μου άρεσε εκείνος γιατί δεν απαντούσε μέσα στον προκαθορισμένο χρόνο"...
θέατρο... σκηνικά... μακιγιάζ... λόγια... υποβολείς...
Φώτα... Κάμερες... ΠΑΜΕ!!!


... ήταν βέβαια μια μικρή νίκη για τα μικρά κόμματα...

3 Comments:

ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

Τέλειο το ντημπέιτ!
Δεν το είδες;
Καταπληκτικό!

Φ-Ο-Β-Ε-Ρ-Ο!





Πείτε μου και μένα τί έγινε στο ντημπέϊτ, γιατί εκείνη την ώρα έβλεπα ένα επεισόδιο του Σταρ Τρεκ : Η επόμενη γενιά στο ΝτουΒουΝτού.

11 Σεπ 2007, 2:36:00 μ.μ.  
ο Blogger gaidara ειπε...

Ααααααα εσένα θα στα πω μόνο από κοντά, όταν θα έρθεις να βάλουμε τα linouxια... άντε λέμε και έχω γιο... το πισί δηλαδή... μιας που θα το κάνω το format να γίνει και μια σωστή δουλειά... θέλω να μου πεις τι μόντεμ να πάρω κάπτεν! :)

11 Σεπ 2007, 3:26:00 μ.μ.  
ο Blogger η ψυχη μου το ξερει ειπε...

Συνεπώς το θέατρο έπιασε:) γιατί και τα μικρά κόμματα θίασοι είναι κι αυτά με καλούς πρωταγωνιστές!!!

13 Σεπ 2007, 3:52:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker