10 Ιανουαρίου 2008

Ποιος κτυπά την πόρτα μου?

Photobucket

-Ποιός είναι? Μα την αλήθεια... είναι περασμένη η ώρα... ποιος κτυπά?

-Ανοίξτε... σας παρακαλώ... με κυνηγούν...

-Ποιά είστε? Δεν μπορώ να σας ανοίξω χωρίς να ξέρω...

-Είμαι η Αλλαγή... με κυνηγούν... ανοίξτε μου σας παρακαλώ...

-Ποιοί σε κυνηγούν? Δεν ξέρω αν πρέπει...

-Με κυνηγούν να με διώξουν... γρήγορα...

-Δεν καταλαβαίνω... αν είσαι η Αλλαγή, όπως λες γιατί δεν αλλάζεις την δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι?... με κοροϊδεύεις?

-Όχι... με κυνηγούν η Αδιαφορία, η Συμφεροντολογία, η Δυσπιστία κι η Φιλαυτία... είμαι η Αλλαγή σας λέω την αλήθεια... μα δεν μπορώ να κάνω τίποτα χωρίς εσάς... εσείς είστε η μόνη μου ελπίδα... εσείς μόνο μπορείτε να αλλάξετε την κατάσταση...

-Μα τι ΄ναι αυτά που λες?... δεν μπορείς να με αναστατώνεις τέτοια ώρα!

-Ας είναι... να με συγχωρείτε φεύγω... μόλις συνάντησα τους θηρευτές μου... είστε εσείς.

Αφιερωμένο στους συμπολίτες μας που στηρίζουν τα δύο μεγάλα κόμματα που κατέστρεψαν τον τόπο και καρπώνονται τους μόχθους τόσων και τόσων ελλήνων... και που η ανικανότητά τους να δουν την αλήθεια καταστρέφει όλους μας...

4 Comments:

ο Blogger Λωτοφάγος ειπε...

Δυστυχώς... Να δούμε πότε θα ξυπνήσουν. Γιατί, δεν μπορεί όλοι αυτοί να τους ψηφίζουν μόνο από συμφέρον...Ε;

12 Ιαν 2008, 12:45:00 π.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Nαι... υπάρχει μια μεγάλη μερίδα που δεν έχει άμεσο συμφέρον αλλά εν δυνάμει... την ελπίδα δηλαδή ότι κάποια στιγμή οι "δικοί" τους άνθρωποι θα τους "προσέξουν"... ο έλληνας είναι έτσι δυστυχώς... γι αυτό ακούς εκφράσεις του τύπου ο γιατρός "μου", ο ηλεκτρολόγος "μου", ο υδραυλικός "μου"... γιατί επενδύουν ότι στην δύσκολη στιγμή θα αφήσουν ότι άλλο έχουν και θα τρέξουν να βοηθήσουν αυτούς...

12 Ιαν 2008, 9:41:00 π.μ.  
ο Anonymous Ανώνυμος ειπε...

How are you my dear friend ?
Nice picture as usual !

13 Ιαν 2008, 6:12:00 μ.μ.  
ο Blogger gaidara ειπε...

I'm doing ok... and now that you returned better :)

13 Ιαν 2008, 7:51:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker