17 Ιουνίου 2006

Γιατί μου κάνεις κακό?

Image Hosted by ImageShack.us
Καπνίζεις?... ok... εγώ τι φταίω?... παραβιάζεις την ασφάλειά μου... θέτεις σε κίνδυνο την υγεία μου... εγώ δεν σου έκανα ποτέ τίποτα... κι αν σου έκανα κάτι το έκανα μια φορά και πάει... έτσι?... εσύ καθημερινά φυσάς τον αηδιαστικό καπνό σου πάνω μου... λέω βλακείες ε?... όταν θα κάνεις παιδί θα θέλεις να βρίσκεται σε τέτοια θέση?... πνίγομαι δεν το καταλαβαίνεις?... ξεραίνεται ο λαιμός μου... τσούζει η μύτη μου... μυρίζουν τα μαλλιά μου, τα ρούχα μου... δεν είναι κάτι που το επέλεξα εγώ...μου το επέβαλες... γιατί?... σκέψου και μένα... δεν θέλω να σου απαγορέψουν να καπνίζεις... κατανοώ ότι είναι μια τρομερή εξάρτηση... αλλά σου ζητάω να με σκεφτείς και συ λίγο... βγες έξω να καπνίσεις... και μετά έλα ξανά να τα πούμε... δεν το αντέχω... είμαι αυτό που λένε παθητικός καπνιστής... κι όμως αυτό είναι εξίσου επικίνδυνο με το να είσαι καπνιστής... το επέλεξα?... ΟΧΙ... ποτέ... τότε?
Image Hosted by ImageShack.us Στο ζητώ σαν χάρη... μην μου κάνεις άλλο κακό... θέλω να έχω υγεία... και συ... στο εύχομαι ολόψυχα...

4 Comments:

ο Blogger Πυρφορος ειπε...

εε κυριε κυριεεε!Εγω το εφτιαξα εεε! πε και σε μενα!!!λολ

17 Ιουν 2006, 7:48:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Thank you very much zebigleb... a very good friend of mine (pyrforos) helped me create this blog... i saw yours too... amazing!!! :-)

17 Ιουν 2006, 7:51:00 μ.μ.  
ο Blogger Πυρφορος ειπε...

αχχχχ για μενα λεει...τι συγκινισις....Δωσε μου λιγο απο την λαμψη σου.. σμααττς λολολ

17 Ιουν 2006, 7:53:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

πωπω... πετάχτηκε ο μικρός... άσε βρε σε παινεύω εγώ... χεχε

17 Ιουν 2006, 7:55:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker