24 Απριλίου 2008

δεν είμαι γω...

Photobucket

... κάτω απ' αυτό το δέρμα κρύβεται ένα άλλο... κάτω από αυτή τη σκιά κρύβεται ένα άλλο φωτεινό σχέδιο... δεν είναι τα δικά μου δάχτυλα που χτυπούν τα πλήκτρα... δεν είναι τα δικά μου μάτια που διαβάζουν τις ηλεκτρονικές αράδες... δεν είναι η δική μου καρδιά που χτυπά τρελά στην έμπνευση της στιγμής... ούτε είναι τα δικά μου αυτιά που γλυκαίνονται στο άκουσμα της δικής της καταραμένης μουσικής... είμαι κάποια απαράλλαχτα άλλη... είναι τόσο παραπλανητικά εγώ... καστανά μαλλιά... καστανά μάτια... ίδια χαρακτηριστικά... μιαν άλλη...

2 Comments:

ο Blogger SUN W KNIGHT ειπε...

Σε πεθύμησα...κι ας μην με θυμάσαι...

24 Απρ 2008, 11:59:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

Χάθηκες...

25 Απρ 2008, 9:36:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker