28 Απριλίου 2008

μέρα γιορτής...

Photobucket

... πίσω απ' τις πόρτες της εξαναγκαστικής ευπρέπειας και της προσποιητής συμπόνοιας κρύβονται τόσα... όσα δεν θα μάθεις ποτέ... εγώ δεν θα στα πω... άλλωστε ήμουν και γω σαν εσένα... μόνο που από καιρό τώρα οι πόρτες μου είναι ανοιχτές... ορίστε... κόπιασε... που ξέρεις... ίσως τελικά ανακαλύψεις πως είναι μάταιη η υποκρισία όταν έχει στόχο τον εαυτό σου... ίσως ανακαλύψεις πως το να κάνεις αυτό που σου ορμηνεύει η ψυχή σου είναι αυτό που δίνει νόημα στην ύπαρξή σου... κόπιασε... και σου υπόσχομαι πως μια μέρα θα περάσω κι εγώ απ' τις δικές σου ανοιχτές πόρτες...

2 Comments:

ο Blogger SUN W KNIGHT ειπε...

Έρχομαι...όταν σε προλαβαίνω...

28 Απρ 2008, 10:48:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

εδώ τριγύρω είμαι...

28 Απρ 2008, 10:55:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker