2 Μαΐου 2008

ένα τεράστιο κενό...

Photobucket

... στο μέγεθος ενός "αντίο" συνθλίβει τα σπλάχνα μου... κατακλύζει με δάκρυα τις φλέβες μου... οδηγεί το κατατρεγμένο αίμα προς την δακρυδόχο στέρνα των ματιών μου... ποτέ πια δεν θα κυλήσουν δάκρυα απ' τα μάτια μου... ποτέ πια τα σωθικά μου δε θα πονέσουν για κανέναν... αίμα θα κυλά αντί για δάκρυα ... που θα διαγράφουν άμετρα πορφυρά αυλάκια στις παρειές του προσώπου μου... κι όταν γκρεμιστούν στο χώμα θα γεννηθούν πουλιά... ανέμελα... ελεύθερα... αδοκίμαστα... και τα ματωμένα ποτάμια των δακρύων μου θα γίνουν θάλασσες... αδάμαστες... ακατανόητες... φίλες...

2 Comments:

ο Blogger SUN W KNIGHT ειπε...

Θα σε πάρω να φύγουμε μαζί ταξίδι σε μέρη μαγικά... αιθερικούς μα συμπαγείς κόσμους χωρίς κενά ...

2 Μαΐ 2008, 9:36:00 μ.μ.  
ο Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ ειπε...

τα κενά τα κουβαλάμε μέσα μας... :)

2 Μαΐ 2008, 9:46:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Gaidara in english
Χαθήκαμε μακριά χωρίς εσένα Τίποτα δικό μας πια κοντά σου Σύντριψε τη μνήμη μας μέσα στα όνειρα σου Και ζήτα έλεος για μας Γλύφουμε τις πληγές στο άγιο σου δέρμα Σερνόμαστε κατάκοποι κοντά σου Και μες το παρεκκλήσι της καρδιάς σου Κοινωνάμε στάχτη, πίκρα κι αίμα Οι φίλοι σου δε θα ναι δω ποτέ ξανά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Γιατί έχουν ρίξει τις καρδιές τους στα σκυλιά Κι έχουν απομείνει άδεια σκιάχτρα &:
eXTReMe Tracker